Ananasowe mydło Alaffia z kokosem i masłem shea


Witajcie!
Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje pierwsze mydełko potrójnie mielone ananasowo-kokosowe marki Alaffia.

Skusiłam się jeszcze na inną wersję - malinka ale poczeka do wiosny :)

Ja osobiście nie przepadam za ananasem ale moje dzieci kochają. Więc zakup był z myślą właśnie o nich.



Mydełko znajduję się w bardzo minimalistycznym papierowym opakowaniu. 
Jest dość spore bo ma aż 140g. A na mydełku mamy zdobienie - logo i nazwę :)
Kolor mydełka jest lekko żółtawy. 
Jego zapach jest bardzo delikatny. Czuć ananas i kokos ale szybko się ulatnia ze skóry.
Mydło bardzo dobrze się pieni, odrobina wody wystarczy aby utworzyć dużą pianę. 


Konsystencja mydła jest średnio twarda jak nie twarda. Pod wpływem wody mięknie ale nie rozpuszcza. Dość szybko schnie na mydelniczce. 
Uważam to za duży plus ponieważ mój syn uwielbia myć długo rączki.
Ja używałam go do ciała.
Mydełko jest wydajne - starczyło na prawie 2 miesiące bez 3 dni. :)



Bardzo fajnie odświeża skórę, świetnie radzi sobie z antyperspirantem, nadaje się do miejsc intymnych. Nie piecze, nie podrażnia. Mydełko bardzo dobrze trzyma się w dłoni, nie wyślizguje się podczas mycia. 
Nie wysusza skóry, nie mam potrzeby aby nakładać balsam do ciała czy kremu do rąk po użyciu mydełka.

Jedynie do czego mogę się przyczepić to zapach. Mógłby być bardziej intensywny. 

Bardzo się cieszę, że mam jeszcze jedno mydełko Alaffia w swojej mydełkowej kolekcji.




Skład: 
Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate, Water, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Natural Fragrance, Sodium Citrate, Titanium Dioxide, Iron Oxides. 
*Fair for Life Fair Trade certified ingredient.




Miłego dnia :)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ja markę znałam od dawna ale jeszcze nie miałam okazji używać. :)

      Usuń
  2. Piękna sowa :D Firmy nie znam, za mydełkami nie przepadam :P Chyba, że to szampony w kostce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie mydełka :D za to cieżko mi dorwać szampon w kostce ze skladem który by mi nie podrazniał skóry. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty