Moja pielęgnacja włosów

Na moim blogu jest zdecydowanie za mało wpisów o produktach do włosów.

Postanowiłam to zmienić. Na początku napiszę Wam z czym walczę i opiszę Wam jakie mam dokładnie włosy.

Moje włosy nie są farbowane już od dobrych kilku lat. Mam je prawie do pasa i nie planuję ścinać (jedynie zniszczone końce).
Średnioporowate, a jeśli chodzi o skręt to typ 2A i 2B. 
Lubią się puszyć od połowy w dól, za to przy nasadzie przylegają płasko.

Moja skóra głowy lubi płatać figle, nie mogę używać w kosmetykach do włosów produktów z kokosem w składzie. W żadnej ilości i postaci.

Od razu pojawia się u mnie swędzenie, suchość skóry głowy, łupież a nawet strupy.
Włosy mają tendencję do wypadania, a pomimo tego i tak mam ich sporo na głowie.
Biorę biotynę aby wzmocnić włos od środka.
Moje włosy wyglądają zdrowo, są lśniące, miękkie w dotyku, jednak ich końce są lekko suche. Kiedy mam krótkie włosy nie mam z tym problemu.

A oto moja pielęgnacja:

Szampony:

John Master Organic - przeciw wypadaniu i na porost włosów
Dr. Organic - przeciw wypadaniu i na porost włosów
Phytema - dodający objętości




Odżywki i maska:

John Master Organic - do łatwiejszego rozczesywania
La Saponaria - na suche końce
Anwen - na puszące się włosy




Kuracje:

Nowa Kosmetyka - przeciw wypadaniu i porost nowym włosom
Phytema - na porost włosów



Ochrona przed ciepłem:

Karine Jackson - do modelowania i układania włosów, chroni przed promieniami słonecznymi oraz ciepłem z suszarki i prostownicy. Ja głównie używam spray'u kiedy wychodzę z domu. To moje kolejne opakowanie :) 





Czy jest coś co przykuło bardziej Twoją uwagę?

Znacie coś z tych kosmetyków?

Komentarze

  1. Ja nie stosowałam żadnego z tych kosmetyków ale kilka z nich kojarzę z blogów. Zaciekawił mnie ten szampon Phytema dodający objętość włosom :)Ogólnie to uwielbiam testować produkty do włosow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mało co sięgam po takie szampony z obawy, że bedą się bardziej puszyć po nim włosy :)
      Ale nie żałuje, że sie na niego skusilam :)

      Usuń
  2. Żadnego z tych produktów nie miałam, więc w sumie wszystkie mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róża od Anwen u mnie czeka na swoją kolej. Pozostałych produktów nie znam. Ale lubię naturalne kosmetyki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róża u mnie sprawdza się tylko na końce. Obciąża mi resztę włosów i na drugi dzień już muszę je myć :)
      Ja ogólnie stawiam na naturalne kosmetyki :)

      Usuń
  4. Nie znam tych kosmetyków, ale najbardziej zaciekawiła mnie odżywka na suche końce, też mam długie włosy i zawsze staram się zachować jak najdłuższą długość przy podcinaniu końcówek, które ostatnimi czasy mam bardzo suche ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie ten sam problem z suchymi końcówkami. Jakby były zdecydowanie za długie :)
      A odżywkę juz niedługo bede recenzować :)

      Usuń
    2. W takim razie czekam na recenzję :)

      Usuń
  5. Korzystam obecnie z kosmetyków Anwen, ale mam inne warianty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskę Anwen znam tylko z próbek. Serum do skóry głowy czeka w zapasie :P Reszty nawet nie kojarzę za bardzo :P Ale moje włosy, tak samo zresztą, jak ciało nie lubią kokosa :P dobrze mi bez niego, więc staram się go eliminować, nawet jak zachwalają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciało tez nie lubi kokosu :) nawet do smażenia nie kupuje 😁 ja sie dałam namówić na szampon i odżywkę. Teraz stoi i czeka na wywalenie :)

      Usuń
  7. Nie znam tych produktów. Ostatnio postawiłam na maski i szampony naturalne z sieciówek, ale muszę się zając pielęgnacją włosów bardziej. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cieżko dorwać w sieciówkach cos naturalnego. Wiec muszę sie wspomagać innymi sklepami :) pozdrawiam

      Usuń
  8. Mam ochotę na Anwen. Mnie olej kokosowy nie służy jeśli chodzi o włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od siebie moge tylko powiedzieć, ze warto sugerować sie porowatością. Kupiłam nie do swojej i lekko obciąża mi u nasady. :)

      Usuń
  9. Nie znam żadnego z tych kosmetyków ☺
    U mnie by one się nie sprawdziły ,bo włosy mi nie wypadają i rosną bardzo szybko
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! :) tez bym chciała. Chociaż włosy mi rosną jak szalone same od siebie, to walczę z wypadaniem.

      Usuń
  10. mam odzywki anwen ale maske tez planuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jest super. :) myśle, ze zrobię zapas masek jak bede w Polsce :)

      Usuń
  11. Bardzo zainteresował mnie ten produkt Karine Jackson, koniecznie muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z tego produktu bardzo zadowolona. Tym bardziej, ze ma ładny skład :)

      Usuń
  12. Mam ochote na ten szampon dr. Organic. Moje włosy ostatnio mocno wypadają i chyba muszę coś zacząć działać z tym 😖

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tych szamponów. W ogóle masz masę kosmetyków dotyczących wzrostu włosów! Czy pomogły na długości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim odczuciu tak. Widzę, ze rosną szybciej niż zazwyczaj. Ale ogólnie to szybko mi rosną :)
      Dodatkowo po serum Nowa Kosmetyka mam bardzo dużo nowych włosków.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty