Avril - lifting serum

Z upływem lat czas odbija się na naszej skórze. Skóra traci cenny jej składnik czyli kolagen, który zapewnia elastyczność i młodość.

U każdej z nas przychodzi taki dzień kiedy stwierdzamy, że trzeba zacząć działać coś w kierunku  ujędrnienia. 
A jak wiemy najlepiej jest zapobiegać niż leczyć.

Dlatego przedstawiam Wam serum Francuskiej marki Avril lifting serum. 




Avril - lifting serum

Produkt o pojemności 30ml znajduje się w plastikowej buteleczce z pompką airless, która wydobywa idealną ilość na raz, chociaż zdażyło mi się użyć 2 pompki i skóra pięknie wchłoneła całość. Kosmetyk posiada certyfikat ECO CERT. A na jego zużycie mamy aż 9 miesięcy.
Na naklejce mamy informacje w trzech językach. Znajdziemy tam również sposób użycia oraz skład.
Opakowanie nadaje się do recyklingu.


Avril - lifting serum

Producent obiecuje:

Aby uzyskać miękką i gładką skórę, codziennie stosuj serum liftingujące z certyfikatem organicznym Avril. Skoncentrowany ze składnikami odżywczymi i ochronnymi, nawilża skórę oraz zapobiega jej starzeniu. 

Czy tak się dzieje?

Avril - lifting serum

Serum jest bardzo lekkiej konsystencji kremowo - żelowej o mlecznym zabarwieniu. Lekkość zdecydowanie jest wyczuwalna na skórze. 
Zapach jest delikatny, przyjemny dla nosa, ja wyczuwam słodkie migdały. Szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej warstwy. Chociaż ja uwielbiam używać serum na wilgotną twarz od hydrolatu i wtedy masuję twarz, a skóra jest lepiej nawilżona. Stanowi idealną bazę pod krem nawilżający czy makijaż. Nie odczuwałam dyskomfortu w postaci ściągania skóry. Nie zapycha, a z tym u mnie czasami są problemy. Nie rolowało się na mojej skórze.

Stosując kosmetyk regularnie zauważyłam, że moja skóra wygląda zdrowiej, skóra jest miękka i delikatna, wygląda na odżywioną. A co najważniejsze stała się lekko sprężysta i napięta. 

Podsumowując:

Jest to fajny kosmetyk dla osób które chcą odrobine zatrzymać czas. Lekko ujędrnić skórę twarzy. W moim odczuciu serum nadaje się raczej dla młodszych osób. Widoczne efekty sprężystości i napięcia są ale delikatne.

Czy kupię serum ponownie?

Jeśli będę miała możliwość to tak. Ale nie jest to serum które pragnę mieć i wyszukuje w sieci.



Serum dostępne w cenie ok. 42zł




Avril - lifting serum

Skład:

Aqua (water), diglycerin, polyglyceryl-4 caprate, galactoarabinan, glycerin, caprylic/capric triglyceride, xanthan gum, aloe barbadensis leaf juice powder*, glyceryl caprylate, glyceryl undecylenate, sclerotium gum, sweet almond oil, polyglyceryl-6-esters, lysolecithin, ribose, sodium citrate, hydrogenated vegetable oil, pullulan, caffeine, coffea arabica (coffee) seed extract, chlorella vulgaris extract, polygonum fagopyrum (buckweat) seed extract, lavandula stoechas extract, levulinic acid, p-anisic acid, sodium levulinate, potassium hydroxide, parfum (fragrance), tocopherol, lecithin.

* Ingredients from organic farming

100% of the total ingredients are from natural origin

68% of the total ingredients are from organic farming

Komentarze

  1. Ciekawy kosmetyk, nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem marka jest warta uwagi :)
      Ja z chęcią kupie jeszcze coś innego od nich :)

      Usuń
  2. zainteresowałaś mnie tym serum. chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nim ale chętnie bym spróbowała. Lubię takie nowinki

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że byłoby dla mnie idealne to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej tego produktu, ale muszę przyznać,
    że zaciekawiłaś mnie tym serum :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi miło, ze Cie zainteresowałam :) rownież pozdrawiam!

      Usuń
  6. Chyba to serum nie dla mnie, ja niestety nie zaliczam się do młodszych osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę ta markę :) może wypróbuje ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy nie byłby dla mnie zbyt lekki, ale z drugiej strony aż taka stara nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką, a kosmetyk wydaje się bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty