Heyland&Whittle - Wild Lemongrass organic soap



Tę markę mydełek odkryłam przypadkowo. 
Moim pierwszym zakupem było mydło o zapachu trawy cytrynowej.

Oczywiście posiadam również inne mydełka oraz inne produkty tej marki o których napiszę coś więcej za jakiś czas.

Dzisiaj chcę Wam przedstawić tego gagatka który urzekł nie tylko mnie ale i moje dzieci.
Mydło znikło w błyskawicznym czasie.



Mydło znajduję się w kartonowym opakowaniu z prostą grafiką. Na pierwszy rzut oka nie przykuwa uwagi. Zauważyłam, że ludzie nie sięgają po nie tak często jak po inne mydła gdzie opakowania są kolorowe. Ale to dla mnie jest na plus. Ponieważ wiedząc, że mydło jest godne polecenia każdemu mam okazję kupować je w tańszej cenie. 




Mydełko te ma zapach tropikalny z nutami słodkimi i cytrynowymi. Pobudza zmysły. Świeżo ścięta trawa cytrynowa jest odświeżająca, podnosząca na duchu, mocna i ostra.
Jestem fanką zapachów cytrusowych. Więc bardzo się cieszyłam kiedy widząc mydło w TkMAXX był ten zapach.



Mydełko bardzo dobrze trzyma się w dłoni, nie wyślizguje się podczas mycia. Pieni się w sam raz. Bardzo dobrze myje ciało. Nadaje się do okolic miejsc intymnych, nie podrażnia, nie szczypie. 
Mydło nadaje poślizg na skórze więc przetestowałam je do golenia nóg i od tego czasu używam mydeł zamiast żelu.





Jego delikatność sprawia, że skóra nie jest napięta. Piękny zapach niestety nie utrzymuje się na skórze dłużej niż parę chwil, ale doznania zapachowe w trakcie kąpieli to wynagradza.



Skład:

Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Sodium Olivate, Aqua, Glycewrin,Sodium Citrate - derived from certified Organic oils, Parfum, Citral, Geraniol, Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene - Naturally occurring in essential oils.






Uśmiechnij się :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty