Uwaga, będę kusić nowościami!


Witajcie w ten piękny słoneczny poniedziałek.
Dzisiaj chcę Wam pokazać co wpadło mi do koszyczka będąc na zakupach w TkMaxx.

Pierwszą rzecz jaką postanowiłam, że muszę zakupić ze względu na niską cenę był zestaw do pielęgnacji ciała.



W skład tego zestawu wchodzi - mydło do ciała w kształcie serca oraz dwie kulki do kąpieli z masłem shea i płatkami lawendy. 


Całość jest bardzo pięknie zapakowana. Świetny zestaw na prezent dla kogoś kogo lubimy i chcemy sprawić mu radość.

Ja ten zestaw miałam jakiś czas temu. Pamiętam, że byłam zadowolona z zakupu. Dlatego skusiłam się na niego ponownie. 




Kolejną moją nowością jest spray wykończeniowy do włosów który ma chronić je przed promieniowaniem UVA / UVB oraz nadawać połysk. 


Wcześniej miewałam różne produkty do włosów które miały je chronić ale nigdy nie miałam okazji wyprobować z naturalnym składem. 


Miłego dnia :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty