Jesienna pielęgnacja twarzy


Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z moją aktualną pielęgnacją twarzy na okres jesienny. 
A wygląda ona tak:


Od lewej: Odświeżający tonik Nourish oraz mgiełkę z oczaru i nasion Goji  Cedar+Stone 
Używam na zmianę - rano i wieczorem. Czasami robię maseczki tonikowe.


Serum pod oczy, od lewej: moje ulubione serum rozświetlająco - ujędrniające Glow Lab stosuję rankiem. 
Natomiast wieczorem sięgam po serum Sukin.


Serum do twarzy. Zacznijmy od górnego ujędrniająco - nawilżające Glow Lab stosuje na dzień i na dniach będzie wykończone. 
Po lewej mamy serum z retinolem od Eco Modern Essentials które stosuję co drugą noc.
Serum Trilogy stosuje na dzień i co drugą noc.


Od lewej: Na noc używam kremu Phytema, natomiast na dzień wybrałam suflet La-Le.


Od lewej: peeling enzymatyczny Kneipp który używam raz w tygodniu oraz maseczka do twarzy Miodowa Mydlarnia z kurkumą i miodem, również stosuję raz w tygodniu. 


Komentarze

  1. ciekawa pielegnacja ;) jak spisuje się u Ciebie suflet La-Le? Miałam go kiedyś kliknąć, ale ostatecznie zrezygnowałam;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dzień dzisiejszy nie wiele mogę powiedzieć, niedawno zaczęłam dopiero używać. Ale pojawi się recenzja.

      Usuń
  2. ciekawe te kosmetyki, większości nie znam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasami mam jak czytam blogi :) potem robię tylko listę aby upolować :D

      Usuń
  3. Nawet nie wiedziałam, że Sukin ma serum pod oczy :P A muszę sobie jakieś zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co ja mam możesz nie być zadowolona. Dla mnie to średniak. Fajnie tylko nawilża. Innych efektów nie widzę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty