Andalou - citrus kombucha cleansing gel


Zużyłam więc trochę opowiem o tym kosmetyku :)



Markę Andalou pewnie zna większość z Was. 

Od dłuższego czasu jest u mnie jako „must-try” - posiadam wiele produktów ale i tak sporo jeszcze do wypróbowania przede mną. 
Muszę też zaznaczyć, że nie jestem fanką żeli do mycia twarzy. Zawsze miałam problem z tym, że wysuszały mi skórę. Dlatego preferuję mleczka. Na żel skusiłam się przez przypadek - był na promocji w TkMAXX.
Moja skóra lubi mi płatać figle, od czasu do czasu coś mi wyskoczy, a to coś zapcha. Mam lekkie zaczerwienia zależne od pogody. Żel nigdy nie sprawił, że wyglądało to gorzej a wręcz przeciwnie.
Bardzo dobrze radzi sobie z oczyszczaniem porów. I zmniejsza niespodzianki. Sięgam najcześciej po niego w momencie kiedy coś się zaczyna dziać. A jednocześnie jest łagodny. Nadaje się dla skóry wrażliwej (przetestowałam na mężu a on ma skórę bardzo wrażliwa).
Nie powodował podrażnień na skórze, nie ma uczucia ściągnięcia, swędzenia, nie piecze, nie wysusza. Bardzo dobrze się pieni. Używam go z konjac i tutaj mała uwaga - pół pompki wystarczy, inaczej będziemy całe w pianie.
Po użyciu moja skóra pachniała cudownie i była miękka w dotyku. Czysta i elastyczna.
Zapach ma przyjemny, cytrusowo-pomarańczowy. Ale nie jest zbyt silny.
Pompka działa bez zarzutu. A buteleczka ma piękny transparentny niebieski kolor przez który widać zużycie produktu. To jest pierwszy żel do którego z chęcią wrócę bez żadnych obaw.




Skład:
Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Purified Water (Aqua), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Methyl 2-Sulfolaurate, 
Disodium 2-Sulfolaurate, Vegetable Glycerin, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Saccharomyces Xylinum (Kombucha) Black Tea Ferment, Panthenol,
Allantoin, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Sodium PCA, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract*, Fruit Stem Cells (Argan, Malus Domestica, Solar Vitis) and BioActive Berry Complex*, Citrus Medica Limonum (Lemon) Extract*, Salix Alba (Willow Bark) Extract*, Sucrose Cocoate, Lactic Acid, Tocopherol, Aspalathus Linearis (Rooibos) Extract*†, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Citrus Tangerina (Tangerine) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*

*Certified Organic Ingredients †Fair Trade Ingredients

Pozdrawiam :)



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty