Chwila prawdy...




A oto moja chwila prawdy :) 
Tak wyglądają na dzień dzisiejszy moje zapasy kosmetyczne. 


Kiedy liczyłam wszystko i wyszło mi aż 131 produktów to pomyslałam sobie "nie ma tak źle". 
Nawet dokupiłam parę rzeczy. 
Ale kiedy wyjęłam prawie wszystko i robiłam zdjęcia to po pierwsze zobaczyłam ile tego jest, a po drugie zmęczyłam się układaniem tego od nowa...


Czego nie znajdziesz na zdjęciach? Mam kilka produktów których nie używam ich w tym celu do którego mają być przeznaczone. 
Mam też jeden tonik Patyka który jest przelany do butelki z Andalou i nie chciałam wprowadzać w błąd. 

Oczywiście dużo z tych produktów nie jest w użyciu. Kontroluje ich daty. 

Oczyszczanie twarzy.


Żele, mleczka, pianki, kremy do mycia twarzy:



Peeling enzymatyczny:


Płyny micelarne:


Gotowe maseczki:



Glinki i maseczki algowe:


Pielęgnacja twarzy.


Serum do twarzy:


 Serum pod oczy:




Booster i suflet:


Kremy do twarzy:


Krem pod oczy:



Olej i olejki:


Toniki:
Na zdjęciu nie ma toniku firmy Patyka ponieważ przelałam go do opakowania po innym toniku i nie chciałam wprowadzać w błąd.


 Mgiełki do twarzy:


 Pielęgnacja ciała.


 Kremy do rąk:


Pomadki do ust:



Pasty do zębów:


Balsamy, mleczka do ciała: 



Peeling solny:



Mydełkomania:



Żele i mleczka do mycia ciała:


Pielęgnacja włosów.


Spray ochronny i przeciw wypadaniu:



Szampony:



Odżywki:
Posiadam jeszcze jedną butelkę odżywki Faith In Nature "Lemon&TeeTree" tylko nie dodałam jej na zdjęciu.




Kąpiel:



 Sól i olej do kąpieli:



A to już koniec...


A na koniec to o czym zapomniałam mając gotowe fotki :)

Tak więc jak widać odwyk konieczny na wczoraj! 




Miłego poniedziałku.

Komentarze

  1. Niezły zapas, ale też mam zapasy, mniejsze i większe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każdy. Chociaż staram się powoli zejść z zapasów :)

      Usuń
  2. Chciałabym napisać, że mam mniej, ale to nie prawda, choć ostatnio staram się ograniczać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale ciągle coś dochodzi nowego :) Tylko patrzę na daty aby były jak najdłuższe aby mogły poczekać :)

      Usuń
  3. Solidna dawka wiedzy i kosmetyków. Oczywiście stawianie na naturalne produkty będzie najlepszym rozwiązaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wiele porad i polecanych kosmetyków;) Super sprawa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty