Wiosenna pielęgnacja twarzy


Witajcie. Dzisiaj chcę Wam przestawić moją wiosenną pielęgnację twarzy. 


Oczyszczanie poranne: 

  • płyn micelarny Marilou 
  • pianka Alkemie

Oczyszczanie wieczorowe:

  • płyn micelarny Marilou
  • kremowy balsam myjący Natural Secrets
  • pianka Huangjisoo

Dodatkowo:

  • raz w tygodniu peeling kwasowy AHA Pai
  • raz/dwa razy w tygodniu maseczka oczyszczające Marilou


Tonizowanie:


  • esencja kojąca złoty korzeń Polny Warkocz
  • tonik z którym idzie gładko Nowa Kosmetyka
  • tonik ogórkowo-miętowy Quinns



Pielęgnacja poranna:

  • serum liftingujące Avril
  • krem pod oczy Be Organic
  • nawilżacz Zatik 

Pielęgnacja wieczorowa:

  • serum oczyszczające pory Andalou
  • krem pod oczy Be Organic
  • krem odżywczy na noc Estelle&Thild





Dodatkowo używam:

Deo - Lafes oraz Faith in nature green Tea & Aloe Vera
Szampon z Phytema i JMO
Odżywka Anwen, JMO oraz La Saponaria
Oraz pomadka Skin&Tonic London

Komentarze

  1. 3 toniki jednocześnie? Jestem ciekawa tego ogórkowego, bo jego nie kojarzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boski jest :) najcześciej używam dwóch na raz. :) robię też maseczki tonikowe :)

      Usuń
  2. A jak oceniasz krem Estelle & Thild? Warty swojej ceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Odżywia i nawilża.
      Miałam lekkie obawy i długo się zastanawiałam czy kupić. A teraz nie żałuje :)

      Usuń
  3. Czasami kilka produktów można zastąpić jednym kosmetykiem dobrej jakości, w ten sposób zaoszczędzimy czas i pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem akurat zadowolona z kilku etapowej pielęgnacji :)
      Moja cera najlepiej to lubi.
      Mi nie zajmuje to długo.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty