Madara - próbkomania


Witajcie!
O Madarze jest głośno od jakiegoś czasu na Polskich blogach. 

Mnie nigdy nie ciągnęło do tej marki. Pomimo, że większość opinii jest pozytywna to ja się nie skusiłam na pełnowymiarowe opakowania. 

A, że szukam ideału pod oczy to dlaczego nie sprawdzić też produktów od nich.
Przy okazji wzięłam też próbki kremów, maseczek oraz mleczka do mycia twarzy.

Próbki pozwalają na zapoznanie się z produktem. I albo dany produkt pokochamy od razu albo znienawidzimy. 
Oczywiście, że mini recenzje się pojawią na blogu :)


Tak się prezentuje moja kolekcja próbek Madara:

Brightening AHA peel mask

Cleansing milk

Time miracle total renewal/Night cream

Deep moisture regenerating/Night cream

Time miracle age defence/Day cream

Time miracle cellular repair/Serum

Time miracle wrinkle smoothing/Eye cream

Eye contour cream

Sos eye revive hydra cream&mask

Re:gene optic lift eye serum

Anti-fatigue eye rescue cream



Komentarze

  1. lubie te fiemr i fajnie ze maja tez probki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbki są fajne.
      Przetestowałam już dwie :)
      Za niedługo będzie recenzja :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty