Merumaya - Mud Marvels Mask



Witam :)
Dzisiaj chcę Wam przedstawić błotną maseczkę z aktywnym węglem drzewnym wraz z bogatym w minerały zmielonym popiołem wulkanicznym od marki Merumaya.


Maska znajduję się w tubce o pojemności 50ml. 
Konsystencja jest bardzo gęsta ale miękka. Bardzo łatwo się ją rozprowadza na twarzy i dekolcie.


Używam tej maski dwa razy w tygodniu. I jestem jej fanką. A to u mnie rzadkość jeśli chodzi o gotowe maseczki do twarzy.
Bardzo dobrze oczyszcza skórę i pory które są zmniejszone. Skóra jest gładka i widać, że jest rozjaśniona. 
Zapach ma bardzo przyjemny, zachęcający do relaksu. Dlatego nakładam maskę na twarz i się kładę z zamkniętymi powiekami. 
Nie powoduje uczucia ściągnięcia na twarzy chociaż zasycha jak glinka. Ale nie widzę potrzeby aby ją spryskiwać. 
Brudzi zlew przy zmywaniu. Ale nie jest to zniechęcające. 
Do zmywania używam bawełnianych ręczniczków marki TAMI. 



Największym minusem tej maski jest opakowanie. Tubka jest ładna i nie niszczy się. Ale wyciśnięcie tak gęstej maski graniczy z cudem. Muszę prosić męża o pomoc. Ale nie zniechęca mnie to przed ponownym zakupem.



Skład: 
Aqua (Water), Kaolin, Glyceryl Stearate SE, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter*, Glycerin, Bentonite, Charcoal Powder, Avena Sativa (Oat) Kernel Oil, Pumice, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Sodium Stearoyl Glutamate, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Sodium Stearate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Sodium Lactate, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Citronellol, Sodium Citrate, Sodium Glycolate, Sodium Malate, Sodium Pca, Parfum (Fragrance), Limonene, Lactic Acid, Linalool, Geraniol, Benzyl Alcohol, Isoeugenol, Citric Acid, Glycolic Acid, Malic Acid

Komentarze

  1. Coś czuję, że i ja byłabym zadowolona. Zwłaszcza, że zawiera moją kochaną glinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam maseczki z glinką. Czy to robione samemu czy kupne. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty