Październikowe szaleństwo


Jest początek października a ja zaszalałam i to bardzo z zakupami. 
Jedne marki znam, lubię inne natomiast są mi znane ale nigdy nie miałam okazji przetestować.


Na szampon i odżywkę Jonh Masters Organics skusiłam się ponieważ naczytałam się o nich dużo dobrego. Zawsze patrzę w tkm czy się pojawiły. 
Cena zwala z nóg. Czy warto?



O marce Pai też wiele słyszałam więc postanowiłam zobaczyć o co tyle szumu.


Za to Nourish już znam i posiadam ich kosmetyki ale do ciała, jeden mnie uwiódł, drugi jest znienawidzony.
Dlatego teraz sięgnęłam po produkty do twarzy.


Serum pod oczy Glowlab czyni cuda u mnie. Zawsze chciałam dorwać ich krem do twarzy. A przy okazji wpadł mi ich tonik.


A tutaj są same sera. Dwa do twarzy - Avril liftingujące i Ecomodernessentials z retinolem.
Za to z Sukin serum pod oczy. Mam sentyment do tej marki. To od niej zaczęła się moja przygoda z kosmetykami naturalnymi.


Miłego dnia :)

Komentarze

  1. Oooo właśnie mi przypomniałaś, że Pai korci mnie już za długo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie korciło też. A gdy miałam zastrzyk gotówki to się skusiłam :D

      Usuń
  2. Ja też ostatnio dorwałam JMO w tk, różnica w cenie ponad 100zł:D aż żal było nie brać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to lubię tkm właśnie. Kupuje dużo droższe kosmetyki ale po promocyjnej cenie :)

      Usuń
    2. Można trafić na perełki:) Chociaż na 10 wizyt, 8 razy wychodzę z pustymi rękami:) Głownie ze względu na stan tych kosmetyków brrr

      Usuń
    3. Za to u mnie na 10 wizyt ok 8 wychodzę z czymś :D
      Na szczęście nie kupują naturalnych za bardzo. Często wyłapuje perełki na promocji :)

      Ale macanki są... niedawno kupiłam jedno serum z dwóch dostępnych. Gdzie jedno było bez nakrętki i upaćkane produktem.
      Tam ochrona powinna stać i pilnować :)

      Usuń
  3. Większość tych produktów to dla mnie zupełne nowości. Chętnie poczytam więcej na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy:) Miałam tonik GLOW LAB. Był całkiem dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dlatego ja często chodzę do TkMaxxa bo tam można kupić perełki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty