Mossa - próbkomania




Witajcie!
Przy okazji zakupów próbek marki Madara postanowiłam też zakupić próbki marki Mossa

Od jakiegoś czasu kusi mnie ich krem pod oczy ale ciągle nie jestem pewna czy warto. 
Niestety ale próbki kremu pod oczy nie było, za to innych produktów miałam sporo do wyboru.

Markę znam ale nie miałam okazji używać. Bardzo mi się podoba to, że produkty posiadają certyfikat ECO CERT. 


Moje próbki marki Mossa prezentują się tak:

Mineral sunscreen lotion

5 minute peeling mask

Brightening hydro mask

5 minutes peeling/Mask

Youth power booster

Instant calming serum

Wrinkle resist collagen/Day cream

Moisturising antioxidant/Day cream

Intense rehydration energising/Day cream

Cleansing creme-mousse

Calming moisture cream

Nutritive antioxidant/Day cream

Komentarze

  1. Sporo próbek, miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś się obkupiłaś! Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic od nich nie miałam :P Przygodę z Madarą zaczęłam i skończyłam na próbkach właśnie :P Nic mnie nie zachwyciło :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Może coś Cię zainteresuje i kupisz pełne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty