Andalou - Apricot Probiotic Cleansing Milk



Witajcie! Dzisiaj chcę Wam przestawić morelowe mleczko oczyszczające marki Andalou.





Producent obiecuje nam, że:

 Kompleks komórek macierzystych z jabłek i winogron, Resveratrol CoQ10 i przyjazne dla skóry wegańskie probiotyki delikatnie usuną makijaż oraz zanieczyszczenia, spłukując matowe komórki powierzchniowe i równoważąc florę skóry. Oleje z moreli i ogórecznika są podawane w celu odmłodzenia odwodnionej skóry, aby uzyskać świeży blask i odmłodzić cerę.
Czy tak też się dzieje?


Mleczko ma kremową i gęstą konsystencję. Pięknie pachnie świeżą morelą. Używam od 1 do 2 pompek, rozprowadzam na wilgotnej twarzy. Nie sprawia mi to problemu.
 Produkt pozostawia skórę miękka i pachnąca. Nie używam takich produktów do usuwania makijażu. Na potrzebę recenzji podjęłam się próby i niestety, radzi sobie średnio. Za to świetnie się spisuje do suchej/odwodnionej skóry. 
Nie podrażnia oczu. Nie zapycha pomimo, że zostawia tłustawą warstwę na skórze. Jeśli ktoś szuka mleczka do demakijażu i środka czyszczącego w jednym to się zawiedzie. Ja mleczko stosuje jako 2 produkt oczyszczający. Jestem z niego bardzo zadowolona. 


Podsumowując:

Jest do bardzo fajne mleczko oczyszczające. 
Pięknie rozświetli nam twarz.
Ja zakupię ponownie jeśli upoluję :)


Skład:
Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Purified Water (Aqua), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Vegetable Glycerin, Ethylhexyl Palmitate, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglycerides, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Sucrose Cocoate, Lecithin, Borago Officinalis (Borage) Seed Oil*, Bacillus Coagulans, Fruit Stem Cells (Malus Domestica, Solar Vitis) and BioActive Berry Complex*, Resveratrol, Ubiquinone (CoQ10), Panthenol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Cocos Nucifera (Coconut) Milk*†, Allantoin, Tocopherol, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract*†, Phenethyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Apricot Isolates, Vanilla Isolate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil* 

*Certified Organic Ingredients †Fair Trade Ingredients

Komentarze

  1. Oj, ja lubię wszelkie mleczka. Kusisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba z tej serii nic nie miałam :P Niestety ostatnio zużyłam ich różaną piankę, która mnie nie zachwyciła :/ Choć tak jak ty, używałam jej tylko do drugiego mycia :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty