Andalou Naturals - Różana pianka do twarzy



Amerykańska marka Andalou Naturals na dobre zagościła w moim domu. 
Z większości produktów jestem zachwycona.


Ale tutaj coś poszło nie tak.







Pianka na samym początku była idealna! Piękny zapach róży, dobre oczyszczanie, zbita pianka, delikatna dla skóry. Nie podrażniała oczu.

Niestety bardzo szybko popsuła się pompka. Wydobywała sporo powietrza! A po niecałym miesiącu w środku opakowania pianka mi zgęstniała i zrobiła się mętna... napisałam do firmy mail.
Odpisali bardzo szybko - zapewniając, że to jest naturalny proces. 
Lecz ja się obawiałam używać pomimo dobrej daty ważności i zapewnień. 

Podsumowując:

Zawiodłam się na tym produkcie bardzo. Miałam ją przelać do innego opakowania po piance ale nie zdążyłam.
Inne pianki które posiadałam, bądź posiadam nie robią mi takich niespodzianek nawet jak upadnie.
Ta poleciała do kosza.

Nie planuje kupować ponownie. 








Skład:
Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Purified Water (Aqua), Rosa Damascena (Rose) Flower Distillate*, Cocamidopropyl Betaine, Vegetable Glycerin, Sorbitol, Sodium Methyl 2-Sulfolaurate, Disodium 2-Sulfolaurate, Panthenol, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Sucrose Cocoate, Rosa Canina (Rosehip) Fruit Oil*, Punica Granatum (Pomegranate) Seed Oil*, Allantoin, Plant Stem Cells (Alpine Rose, Malus Domestica, Solar Vitis) and BioActive Berry Complex, Soothing Complex: [Sodium Hyaluronate, Magnolia Officinalis Bark Extract, Boswellia Serrata (Boswellin) Extract], Camellia Sinensis (White Tea) Leaf Extract*, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract*, Lactic Acid, Tocopherol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Rose Isolates, Vanilla Isolates, Pelargonium Graveolens (Rose Geranium) Flower Oil*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil* *Certified Organic Ingredients Fair Trade Ingredients


Komentarze

  1. oj szkoda, że nie udało Ci się jej zużyć do końca. Ja do mycia twarzy najbardziej lubię naturalne mydła w kostce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam mydła naturalne w kostce do twarzy. Wtedy widać, ze skóra jest oczyszczona.

      Usuń
  2. A widzisz miałam, ją i mnie też rozczarowała, ale u mnie pianka, nigdy nie była zadowalająca :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty