Sylveco - Arnikowe mleczko oczyszczające


Witajcie.
Dzisiaj przedstawiam Wam mleczko oczyszczające marki Sylveco.


Ciemna buteleczka z idealnie działającą pompką mieści 150ml produktu.
Mleczko jest białego koloru o gęstej konsystencji.


Nie zmywam nim makijażu. Od tego mam inne produkty. 

Mleczko stosuje jako kolejny etap oczyszczania i sprawdza się rewelacyjnie.
Jest tłuściochem ale ja to lubię!
Skóra po nim jest miękka, nawilżona i gładka. 
Produkt nie podrażnia wrażliwych okolic oczu.
Co ważne, wystarczy naprawdę niewielka ilość kosmetyku, by całkowicie pozbyć się zanieczyszczeń co powoduje, że jest wydajne. Rewelacyjnie spisuje się zarówno na cerze mieszanej, jak i normalnej w stronę suchej. 
Pachnie olejowo-kwiatowo.
Pozostawia na skórze film ale nie przeszkadza mi to. :)




Skład:
Aqua, Glycine Soja (Soybean) Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Glycerin, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Panthenol, Arnica Montana Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Betulin, Cetearyl Alcohol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid.

Komentarze

  1. Podobało mi się to mleczko. Kiedyś do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię mleczek, choć mam 2, które podobno zmienią moje zdanie :P Zmywasz je dodatkowo, czy po nim już nakładasz pielęgnację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zmywam bo nie zawsze modowa mi sie ten tłusty film.
      Wszystko zalezy właśnie od mleczka.

      Mleczka wole zmywać koniakiem albo bawełniana szmatka :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty