Kwietniowe nowości kosmetyczne

Witajcie.
Dzisiaj chcę Wam pokazać moje nowości kosmetyczne. Mało ich, ponieważ kupuję tylko to czego nie mam w zapasie. 


Tak jak pisałam w poście o piankach Porównanie pianek - Alkemie Foa-m my god! z Huangjisoo Deep Clean - mam w planach przetestować inne pianki firmy Huangjisoo. Teraz padło na wersję z rumiankiem - miałam okazje wcześniej ją wypróbować i byłam zadowolona.

Wykańczam dwa sera, więc postanowiłam dokupić póki jeszcze coś można dorwać online. 
Niestety ale w dobie tego co się aktualnie dzieje na świecie zauważyłam, że jest sporo braków w towarze, długi czas na realizację. 

Nad marką Living Nature oraz Evolve zastanawiam się już dłuższy czas. 
Teraz przyszedł ten moment aby zakupić i przetestować. 


Komentarze

  1. nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale zapowiadają się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż nie mogę się doczekać testowania :)
      Piankę już używam. Jednak sera muszą chwilę poczekać. :)

      Usuń
  2. Nie znam ich, ale właśnie przypomniałaś mi jaką piankę miałam sobie wpisać na chciejlistę :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty