Andalou Naturals - Probiotic + C krem rozjaśniający


Porozmawiajmy sobie dzisiaj o rozjaśniającym kremie Amerykańskiej marki Andalou Naturals.




Krem ma lekką puszystą konsystencję, łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Nie zostawiając tłustej powłoki.
Pięknie pachnie pomarańczą co jest odświeżające i podnoszące na duchu. 
Wystarczy odrobina kremu na twarz. Przez co jest bardzo wydajny. 
Stosuje go tylko rano. A moja skóra jest dobrze nawilżona, miękka i nabiera blasku.
Można stosować pod makijaż bez problemu.
Po dłuższym używaniu kremu widać efekty nawilżenia oraz pięknego delikatnego rozjaśnienia na twarzy. 
Skóra jest aksamitna w dotyku. 
Widać i czuć, że skóra jest zdrowa i zadbana.



Podsumowując:

Krem wart każdej ceny. Jest to krem do którego wrócę z miłą chęcią. Spełnia wszystkie moje wymagania odnośnie kremu na dzień do twarzy. 
Wcześniej miałam miniaturkę i się zakochałam. 
Jak tylko zobaczę go w TKMAXX to kupię. 




Skład:
Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Purified Water (Aqua), Dicaprylyl Carbonate, Vegetable Glycerin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Tocopherol, Stearic Acid, Myristyl Myristate, Tapioca Starch, Fruit Stem Cells (Malus Domestica, Solar Vitis) and BioActive Berry Complex*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*†, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Hydrolyzed Myrtus Communis Leaf Extract, Lycium Barbarum (Goji) Fruit Extract, Bacillus Coagulans, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Squalane, Allantoin, Panthenol, Calendula Officinalis Flower Extract*, Rosa Canina (Rosehip) Fruit Oil*, Camellia Sinensis (White Tea) Leaf Extract*†, Phenethyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Citrus Tangerina (Tangerine) Peel Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil* 

*Certified Organic Ingredients †Fair Trade Ingredients

Komentarze

  1. Nie mam szczęścia do Andalou, dodatkowo moja skóra nie koniecznie lubi wit C :P Ale dużo dobrego o tej serii już czytałam i mnie korci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie bierz toniku 😛
      Ja go akurat uwielbiam ale wiele osób nie lubi. :) krem zdecydowanie bardziej polecałabym Tobie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty