Mayka Skincare - Zestaw próbek



Dzisiaj przedstawiam Wam próbki Polskiej marki Mayka, które zakupiłam sobie po przeczytaniu samych zachwytów na innych blogach.

Jestem bardzo ciekawa czy coś przypadnie mi do gustu.


Paczkę otrzymujemy w takiej fajnej torebeczce, która jest zapieczętowana naklejką.

Mayka Skincare - zestaw próbek

A oto jak prezentują się próbki. 
Na stronie przy zamówieniu mamy wypisanych 7 produktów, a dostajemy 8. Dodatkowo mamy drewniany patyczek, który ma służyć do nabierania próbek.
Plastikowe pojemniczki na pewno mi się przydadzą. Więc kiedyś je wykorzystam.

Mayka Skincare - zestaw próbek

Do całości zestawu mamy załączoną kartkę z wyszczególnieniem i opisem każdego produktu. 
Na końcu mamy informację, że po otwarciu próbki zaleca się zużyć w ciągu 2 tyg. 
Ponieważ tak mała zawartość może się wysuszyć. 

Mayka Skincare - zestaw próbek

Na rachunku miły dopisek od właścicielki :)

Mayka Skincare - zestaw próbek


Zabieram się za testy :)



Komentarze

  1. Ciekawa jestem jak zadziałają te próbki 😊 nie testowałam jeszcze tych produktów 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa bo w sferze blogowej było o nich głośno :)

      Usuń
  2. Nie znam tych produktów, miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo jaki fajny pomysł z tymi próbeczkami :D I takie podejście do klienta to ja rozumiem, zwłaszcza w takiej ilości :D Jeszcze nic od nich nie miałam, ale już mają plusa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, że nawet próbki mogą zostać tak fajnie wysłane :) i nawet gratis w formie jednej próbki mamy :)
      To działa na plus

      Usuń
  4. Też jestem ciekawa tych kosmetykow. Fajnie, że można najpierw zakupić próbki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej, że te kosmetyki nie należą do tanich. Czasami lepiej jest coś wypróbować :)

      Usuń
    2. Dokładnie 😉
      Jak mieszkałam w UK to korciło mnie żeby zamówić serum bodajże truskawkowe, ale jakoś nie doszło do zamówienia. Poczekam na Twoją opinie 🙂

      Usuń
    3. Jak tylko przetestuje to napiszę recenzje :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz widzę te produkty i ciekawa jestem jak sie spisza :) fajnie, ze można kupic takie próbki przed zakupem pełnego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pierwszy raz je widzę, miłego testowania! :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i rownież pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka :)

      Usuń
  7. Nie znam tej marki, ale prezentuje sie ciekawie :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale one są urocze same w sobie! Czy to są osobne kosmetyki czy trzeba stworzyć z nich mieszankę?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty