Moja letnia pielęgnacja twarzy

Witajcie. Dzisiaj chcę Wam przedstawić moją letnią pielęgnację twarzy. 

Oczyszczanie poranne:

  • pianka Alkemie
  • mleczko Naobay

pianka Alkemie mleczko Naobay

Oczyszczanie wieczorowe:


  • żel Pure by Clochee
  • pianka Huangjisoo


żel Pure by Clochee pianka Huangjisoo

Demakijaż:

  • Olej Phytema
  • Płyn micelarny Be Organic


Olej Phytema Płyn micelarny Be Organic

Tonizowanie:


  • hydrolat malinowy La-Le
  • tonik różany Dr Organic
  • tonik ogórkowo-miętowy Quinns


hydrolat malinowy La-Le tonik różany Dr Organic tonik ogórkowo-miętowy Quinns

Sera do twarzy:


  • Na dzień Avril
  • Na noc Devita
  • Na dzień/na noc Booster Oil Trilogy 

Na dzień Avril Na noc Devita Na dzień/na noc Booster Oil Trilogy

Krem i serum pod oczy:

  • Serum Marilou
  • Na dzień Devita
  • Na noc Alkemie 

Serum Marilou Na dzień Devita Na noc Alkemie

Krem do twarzy:

  • Na dzień Pai
  • Na noc Dr Organic

Na dzień Pai Na noc Dr Organic

Deo:


  • Lafes

Lafes deo

Pomadki:

  • Fruu
  • Skin&tonic
  • Dr Bronner's


Fruu Skin&tonic Dr Bronner's


Znacie coś z tych produktów? A może chcielibyście coś wypróbować?


Komentarze

  1. Bardzo ciekawe zestawienie. Znam dwa pierwsze prezentowane produkty i też bardzo je lubię. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piankę to ja lubię ale mleczko muszę używać co 2-3 dni. Potrafi mnie zapchać.

      Usuń
  2. Jestem ciekawa produktów marki Alkemie, większości kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem pod oczy dopiero zaczęłam używać. Ale o piance robiłam recenzje :)

      Usuń
  3. Nie znam nic z przedstawionych tutaj przez Ciebie produktów, hydrolat malinowy bym wypróbowała, bo doceniam ich fantastyczne działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pokochałam hydrolaty nie tylko za działanie. Mozna używać do wszystkiego :)

      Usuń
  4. Same wspaniałości, mnie intryguje to mleczko Naobay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleczko jest bardzo fajne. Szkoda tylko, ze nie mogę używać codziennie bo zapycha.

      Usuń
  5. Nie znałam tych produktów, ale żel Pure by Clochee chętnie bym wypróbowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko piankę Alkemie :P A co gorsza nawet z widzenia większości nie kojarzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja nie znam wielu kosmetyków z Polski :)
      Ale przez to możemy poznać nowości :)

      Usuń
  7. Żadnego z tych kosmetyków nie znam ☺
    Zaciekawił mnie ten tonik ogórkowo - miętowy ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam przypadkowo :) jest bardzo fajny na okres wiosenno-letni :)

      Rownież pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Niestety nie znam żadnego z wymienionych przez Ciebie kosmetyków. Jestem natomiast ciekawa produktów pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty