Nowości kosmetyczne

Witajcie. Nadszedł w końcu ten dzień, kiedy sklepy w Anglii zostały otwarte. 

Skorzystałam z bardzo dużej promocji i się obkupiłam. 
Nie jest tego sporo, ale wybierając kosmetyki naturalne nie ma się aż takiego dużego wyboru. 
Starałam się też kupować to czego nie mam już w domu albo kończą się zapasy. 

I tak prezentują się moje zdobycze.

Najbardziej zależało mi na maseczkach bo już nie mam.
Kupiłam aż trzy:

Estelle &thild - Biocleanse Deep Cleansing Detox Mask


Estelle &thild - Biocleanse Deep cleansing detox mask

Phenome - Vitality Shine 


Phenome - Vitality Shine


Clochee - Purifyng Glassoul Clay Mask


Clochee - Purifyng Glassoul Clay Mask

Akurat zapasy toników i hydrolatów mam dużo, ale nigdy nie jest za mało.

Hydrolat lawendowy z AlteyaBezzapachowy tonik oczarowy Quinns

Hydrolat lawendowy z Alteya Bezzapachowy tonik oczarowy Quinns

Balsam do ciała arbuzowo-ogórkowy marki Elemental Herbology

Balsam do ciała arbuzowo-ogórkowy marki Elemental Herbology

Od Izraelskiej marki Canaan dorwałam aż cztery produkty:

Odżywczy krem do stóp


Odżywczy  krem do stóp Canaan

Nawilżający krem do rąk - Multi Action

Krem do rąk Canaan

Różana sól do kąpieli

Sól do kąpieli Canaan

Pobudzający żel do ciała i kąpieli


Pobudzający żel do ciała i kąpieli


Bambusowa szczoteczka do zębów od Croll&Denecke


Bambusowa szczoteczka do zębów od Croll&Denecke

Komentarze

  1. Nie spotkałam się wcześniej z tymi produktami, ale pobudzający żel do ciała i kąpieli,
    chętnie bym przetestowała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki kosmetykami, ale jestem zakochana w tej sowie :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdobycze, i tło sowy jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie znam żadnego z tych produktów. Sowa jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych kosmetyków, z chęcią wypróbowałabym tej różanej soli do kąpieli 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się spisuje ta maska Phenome? Oglądałam ją ostatnio, ale nie kupiłam. Warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie używałam :) chciałam jej użyć jak zrobi sie chłodniej. Bo sa upały, a ja z samego rana wychodzę na rower i jeżdzę 2h. Czytałam, ze odradza sie wychodzenie na słońce.
      Nie doczytałam przez zakupem, ze to maska na noc.

      Usuń
  7. arbuzowo-ogórkowy balsam do ciała? Że cooooo?! Ha ha ha.. no ja mam już ślinotok! To musi być pyszny koktajl.. tfuu.. balsam :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie dziwi takie połączenie :) ale musi być to dobre :)

      Usuń
  8. Pokaźny zestaw :-) Też ostatnio u nas w drogerii zrobiłam pokaźne zakupy, aż się mąż zdziwił;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam wcześniej tych produktów nigdzie. Zainteresował mnie balsam do ciała bo połączenie zapachowe jest dość nietypowe ;) mogę wiedzieć, gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość moich kosmetyków kupuje w TkMaxx :) tam właśnie można zdobyć takie perełki.

      Usuń
  10. Phenome kusi mnie strasznie, nie tylko ta maska ale chyba wszystko :D Maseczkę z Clochee miałam w saszetce ale to chyba ta sama. Bardzo dobrze wspominał i może kiedyś do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To radzę kupować z Phenome póki jeszcze jest. Marka chyba upada albo cos tam sie u nich dzieje.
      Peeling do skory głowy każdy uwielbiał, a oni go wycofali. Wycofują bardzo duzo produktów w oferty.



      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty