Dr. Bronner's - Lemon Lime Organic Lip Balm




Dzisiaj chcę Wam polecić niedrogą opcję, którą można znaleźć w sklepach, w różnych smakach, a jest to magiczny balsam do ust Dr. Bronner's. Ja posiadam wersję Lemon - Lime.


Moje usta nie są wymagające, nie posiadam suchych skórek, nie potrzebuję mocnego nawilżenia. Możliwe, że to zasługa mojej pielęgnacji ust albo taki ich urok.






Dr. Bronner's - Lemon Lime Organic Lip Balm



Opakowanie jest wygodne, standardowe, a zarazem wyjątkowe. Ktoś może pomyśleć "niby dlaczego?".

Ano właśnie, najczęściej pokrętło przestaje działać w trakcie używania, nie da się pomadki zakręcić do końca na dno. A tutaj to działa bez zarzutu. Przydaje mi się to do kontrolowania zużycia.



Balsam do ust posiada certyfikat USDA ORGANIC, nie jest testowany na zwierzętach



Dr. Bronner's - Lemon Lime Organic Lip Balm


Tekstura balsamu jest bardzo miękka i gładka. Z łatwością rozprowadza się na ustach nadając delikatny blask wargom. Lekko tłustawy ale nie brudzi.

Zapach jest delikatny - subtelnie pachnie skórką z limonki.

Ten balsam do ust nie ma smaku, co uważam za plus. 


Dr. Bronner's - Lemon Lime Organic Lip Balm



Balsam ma pojemność 4g, a po otwarciu należy zużyć w ciągu 24 miesięcy. 
Używałam go codziennie i wystarczył mi na ok miesiąca.

Producent pisze, że:

Balsam można stosować nie tylko na usta! Stosuj do suchych dłoni i stóp, skórek, spierzchniętych podbródków i policzków! Nakładaj na suche miejsca w dowolnym miejscu na skórze, a zimą  na popękane opuszki palców. 
Usta będą nawilżone, balsam zapewni im dobrą ochronę.

Czy tak się dzieje?



Dr. Bronner's - Lemon Lime Organic Lip Balm


Moim zdaniem producent spełnia obietnice. Balsam bardzo dobrze nawilża i chroni usta na długi czas. Po użyciu wargi są miękkie i delikatne. Nie miałam jak przetestować innych zastosowań o których pisze producent, ponieważ nie mam suchych skórek. Myśle, że następny balsam kupie zimową porą.




Podsumowując:

Jest to jeden z lepszych jaki miałam.

Jedyną niedogodnością jest to, że produkt w 100% naturalny nie zawiera żadnych środków konserwujących, a zatem może się stopić, jeśli będzie trzymany na słońcu lub w pobliżu źródła ciepła. 



Mam ogromną ochotę na inne wersje tych balsamów.



Balsam jest w cenie ok 20 zł.



Skład:
Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil*, Organic Beeswax, Organic Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Organic Cannabis Sativa (Hemp) Seed Oil, Organic Citrus Medica Limonum (Lemon) Oil, Organic Citrus Aurantifolia (Lime) Oil, Tocopherol
*CERTIFIED FAIR TRADE INGREDIENTS









Komentarze

  1. Zachęcająco wygląda ten balsam, fajnie że ma wiele zastosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka słynie właśnie z tego. Ich hitem jest mydło do wszystkiego. Nawet do mycia zębów 😊

      Usuń
  2. Jaki super skład! Lubię tego typu uniwersalne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle, ze jesienią i zimą prędzej miałabym możliwość przetestować ten produkt na suche skorki :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Chętnie przetestuję ten balsam :D Bardzo mnie nim zaciekawiłaś :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zimą. Moim zdaniem będzie sie sprawdzać idealnie. Nie będzie trzeba sie obawiać roztopienia. :)
      Rownież pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. W takiej cenie musi być dobrej jakości :) ja teraz używam z Sylveco, z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ją kiedyś. Fajna jako peeling i potem musiałam ja zmywać. Miałam wrażenie, ze za duzo jej mam na ustach.
      :)

      Usuń
  5. Zaciekawil mnie. Ja z domu nie ruszam się bez balsamu do ust i kupuje je nałogowo :D Skoro najlepszy jaki miałaś to muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zawsze mam przy sobie jakiś balsam. :)
      Miałam lepszy ale marka wycofała je ze sprzedaży.
      Kiedyś o nich napisze :)

      Usuń
  6. Bardzo letni wygląd ma ten balsam ;) U mnie balsam pod ręką zawsze musi być więc chętnie wypróbuję taką nowość;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty