Andalou Naturals - Clementine + C, Tonik rozświetlający



Witajcie!

To nie był mój pierwszy produkt amerykańskiej marki Andalou Naturals.

Moim pierwszym produktem był krem na dzień z tej samej serii, o którym napisałam już recenzję Andalou Naturals - Probiotic + C krem rozjaśniający
Tak mnie zachwycił, że zapragnęłam poznać ich produkty bliżej.

Dzisiaj przedstawiam Wam tonik rozjaśniający z witaminą C.

Zacznijmy od tego, że ja kocham toniki i nie potrafię bez nich żyć. Używam po każdym oczyszczaniu twarzy, a nawet w ciągu dnia dla orzeźwienia. Bardzo często robię maseczki tonikowe, więc idą u mnie jak woda.

Toniki nie tylko wyrównują pH naszej skóry - chociaż to jest ich głównym zadaniem, ale odświeżają, orzeźwiają, nawilżają i poprawiają kondycję naszej cery.


Andalou Naturals, Clementine + C, Illuminating Toner


Producent obiecuje:


Tonik rozświetlający błyskawicznie nawilża i odświeża. Przyjazne dla skóry składniki odżywcze, poprawiają krążenie i delikatnie równoważą pH, poprawiając wygląd skóry, jej strukturę i świetlistość.

Czy tak się dzieje?



W tej pięknej pomarańczowej butelce znajduje się 178ml płynu. Tonik obłędnie pachnie pomarańczą.

 Ja stosowałam go dwa razy dziennie: rano i wieczorem na umytą twarz, szyję i dekolt. 
Rozpylacz robi delikatną, idealną mgiełkę. 


Bardzo dobrze oczyszcza skórę nadając jej blasku i nawilżenia. Skóra po nim jest gładka, miękka i promienna. Tonik nie zostawia lepkiej warstwy i szybko się wchłania. Niweluje delikatne zaczerwienienia.


Podsumowując:


Uwielbiam go używać do maseczek tonikowych oraz do maseczek z glinką.
Jest bardzo wydajny.
Delikatnie się pieni na twarzy. Co może być zniechęcające dla niektórych. Ale mi to nie przeszkadzało. 


Czy kupię ponownie?

Tak! Ale z chęcią sięgnę też po inne wersje. :)




Skład:
Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Purified Water (Aqua), Vegetable Glycerin, Panthenol, Sodium PCA, Tocopherol, Sorbitan Oleate Decylglucoside Crosspolymer, Fruit Stem Cells (Malus Domestica, Solar Vitis) and BioActive Berry Complex*, Magnesium Ascorbyl Phosphate (Vitamin C), Citrus Clementina (Clementine) Fruit Extract*, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract*, Allantoin, Aspalathus Linearis (Rooibos) Extract*, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract*, Camellia Sinensis (White Tea) Leaf Extract*, Phenethyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Cymbopogon Martini (Palmarosa) Leaf Oil**Certified Organic Ingredients Fair Trade Ingredients






Komentarze

  1. Nie znam tego produktu ani marki ale jestem bardzo ciekawa jego działania. Miałam ostatnio produkty z witamina C i sprawdziły sie u mnie świetnie wiec ten tonik tez chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamietam to na iwos mozna upolować produkty Andalou :)

      Ja uwielbiam kosmetyki z wit C :) swietnie sie u mnie sprawdzają :)

      Usuń
  2. Uuuu dawno już nie robiłam maseczki tonikowej :P Tego nie miałam, ale mi jakoś nie do końca po drodze z ich produktami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam Twoje przeboje z marka 😛
      U mnie ostatnio więcej maseczek tonikowych niz innych :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty