Glow Lab - krem na noc



Po prostu uwielbiam wypróbowywać nowe produkty do pielęgnacji skóry. 

Zawsze gonię za tą świeżą, czystą i lśniącą skórą. Na markę Glow Lab trafiłam już jakiś czas temu w TKMAXX i mnie oczarowała. Więc postanowiłam skusić się na krem do twarzy. 
Padło na wersję na noc. 


W kartonowym opakowaniu znajduje się krem w szklanym ciemnym słoiczku. Brakowało mi szpatułki, nie lubię wkładać palców do słoiczka. Na szczęście posiadam swoje :) 

Krem ma 50ml pojemności i wystarczył mi na 28 dni.




Na tyle kartonika mamy obietnice producenta, sposób użycia oraz skład. 


Krem ma konsystencję sufletu. Jego kolor jest biały, a produktowi towarzyszy piękny zapach. 
Używałam kremu na noc i naprawdę lubiłam mieć go na skórze późnią zimą. 


Bardzo ładnie rozprowadza się na skórze i nie jest ciężki, a tego właśnie potrzebuje moja skóra o tej porze roku. Pozostawia skórę nawilżoną, odżywioną i pełną blasku. 
Krem szybko się wchłania i zostawia tłusty film ale mi to nigdy nie przeszkadzało w kremach na noc. A właściwie to lubię.




Zawiera aloes i ekstrakt ze śliwki kakadu, aby zwiększyć poziom nawilżenia, a także aktywne składniki ProRenew Complex CLR tm i SUPEROX-C, aby wspomóc odnowę i promienny wygląd skóry. 
Będę szczera, tak naprawdę nie wiem, co to znaczy, ale potrafię stwierdzić jak czuje się moja skóra, czy to działa, czy nie. I mówię, że tak, działa! 
Budzę się ze skórą, która nie wydaje się sucha, a moja twarz jest zdecydowanie jaśniejsza.

Nie miałam problemów z zapychaniem. 
Ja minusów nie znalazłam.


Podsumowując:

Krem jest wart ponownego zakupienia, robił wszystko co producent obiecywał. 
Moja skóra go pokochała i będę na niego polować! 




Skład:
Water (Aqua), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Caprylic/Capric Triglyceride (Skin Emollient), Aloe Barbadensis Leaf (Aloe Vera) Extract, Lactococcus Ferment Lysate (ProRenew Complex CLR™), Glycerin, Glyceryl Citrate/Lactate/Linoleate/Oleate (Emulsifier), Carbomer (Thickener), Tocopherol Acetate, Alcohol Denat., Terminalia Ferdinandiana Fruit (Kakadu Plum) Extract (SUPEROX-C™), Lecithin (Soy), Sodium Phytate (Chelating Agent), Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid (Preservatives), Sodium Hydroxide (pH Modifier) Fragrance (Essential Oil Blend*), Amyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Geraniol, Hexyl Cinnamaldehyde, Linalool, Limonene.

*Essential Oils include Jasminum Officinale (Jasmine) Flower Oil, Narcissus Poeticus (Daffodil) Flower Extract, Cananga Odorata (Ylang Ylang) Leaf Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil, Viola Odorata (Violet) Oil, Eugenia Caryophyllus (Clove) Leaf Oil.








Komentarze

  1. Jak go spotkam to na pewno kupię 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez na niego bede polować. :) cena też była bardzo przystępna. Jak dobrze pamietam to 7£ :)

      Usuń
  2. Lubię jak produkty robią to co producent obiecuje :P Szkoda, że nie jest to normą :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty