Majowo zakupowo


Długo musiałam czekać na moją paczuszkę :) Ale w końcu jest!
Zrobiłam sobie zapas szamponów Dr Organic bo były w promocji. Kupując jeden, za drugi płaciłam 1 pens :) 
Jedne miałam, inne bardzo chciałam kupić. Najbardziej jestem ciekawa wersji z kawą. :)


Oczywiście dodatkowo wpadła mi w oko marka balsamów pielęgnacyjnych Fruu
Do zakupu zachęciła mnie ich polityka.

Fruu zużywają owoce, które nie są wystarczająco ładne, aby mogły zostać dostarczone do supermarketu na sprzedaż - więc każdy doskonale nadający się do użytku, ale uszkodzony lub nadmiernie dojrzały przetwarza go w piękne balsamy.

Owocowe balsamy do ust jako pierwsze zawierają ponad 70% składników na bazie owoców. To sprawia, że balsamy do ust są naprawdę owocowe, naturalne i zrównoważone.


Ja wybrałam sobie smak mango. :)








Komentarze

  1. Takie dobre te szampony? Nie miałam, muszę zerknąć co tam w składzie piszczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! :) ja mam wymagająca skórę głowy i muszę patrzeć na skład. Te mi pasują idealnie. A, że mam je pod ręką to często goszczą w mojej łazience. Tym bardziej jak jest taka fajna promocja :)

      Usuń
  2. bardzo udane zakupy, szamponów jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty