Vianek - Odżywczy krem pod oczy


Pomimo tego, że nie mam dużych cieni, lekkie zmarszczki mimiczne to moje wymagania co do pielęgnacji w tej okolicy mam bardzo duże. Chcę widzieć efekty WOW.

Czasami jednak skuszę się na dany produkt od którego nie wymagam zbyt wiele i tak oto w mojej pielęgnacji pojawił się krem odżywczy Vianek



Producent obiecuje:


Krem intensywnie pielęgnujący okolice oczu, zawiera składniki o działaniu odżywczym. Olej sojowy, z pestek moreli i rokitnikowy, bogate w witaminy, wykazują właściwości antyoksydacyjne i wzmacniające. Ekstrakt z szyszek chmielu zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry. Krem może być stosowany pod makijaż.



Krem ma lekką konsystencje koloru magnolii.
Jedna pompka to zdecydowanie za dużo jak dla mnie. Szybko się wchłania ale pod warunkiem, że nie przesadzę z ilością. Zapach ma bardzo przyjemny, delikatny.
Pompka airless działa bez problemu do samego końca. Nie zacina się, nie zapycha. Krem zużyty do zera! 

Nie zauważyłam żadnego pozytywnego działania poza lekkim nawilżeniem - dla mnie zbyt lekkim. Nie podrażnia, nie wysusza okolic pod oczami, dobry pod makijaż - nie powoduje rolowania się korektora. 
Ja nie oczekiwałam od niego niczego więcej, ale miałam lepsze nawilżające kremy.
Na lato w sam raz. Zimą polecam zakupić coś bardziej treściwego.





Podsumowując:

Krem idealny dla młodych osób lub dla tych bardzo mało wymagających. 
Nie wiem czy zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry. 

Opakowanie wydobywa produkt do samego końca produkt! Wielki plus

Nie zakupię go ponownie. 





Skład:
Aqua, Glycine Soja Oil, Coco-Caprylate, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Glyceryl Stearate, Humulus Lupulus Cone Extract, Glycerin, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Lecithin, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Salicylate, Lilial, Hexyl Cinnamal.

Komentarze

  1. Miałam go 3 lata temu :P Wtedy byłam z niego zadowolona, ale raczej jako kremu na dzień, bo już wtedy na noc był za słaby :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go miałam 2 lata temu. :)
      O tak. Na dzien latem byłby Ok. Ale ja sie załapałam na koniec lata a początek jesieni i juz nie był taki fajny. :)

      Usuń
  2. Miałam sporo próbek tego kremu i wystarczyły mi na długi czas regularnego stosowania. Też mam duże wymagania i miłości z tego nie było. Zbyt lekki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć, że słabo nawilża bo akurat miałam zamiar go kupić a tak sobie odpuszczę:D Buziaczki:**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty