Hej Organic - Purifying Cleansing Foam


Uwielbiam pianki do twarzy i kiedy jakaś wpadnie mi w oko to od razu kupuje. 

Mam swoje ulubione do których wracam z przyjemnością. Ale piankę Hej Organic zakupilam pod wypływem chwili kiedy pojechałam na wesele do Niemiec. Widziałam ją u siebie w Tkmaxx :)


Hej Organic - Purifying Cleansing Foam

Gdyby nie opakowanie to nie zwróciłabym uwagi na tę piankę. Minimalizm który woła do nas "Hej" musisz mnie kupić!




Pianka bardzo dobrze oczyszcza skóre, nie wiem jak radzi sobie z makijażem ponieważ ja do demakijażu używam czegoś innego. A producent nie wspomina nic o tym. Nie podrażnia oczu co jest dla mnie bardzo ważne. Nie wysusza, nie ma uczucia ściągnięcia, pieczenia. 

Zapach jest niesamowity! Delikatny, nie drażni nosa.
Pompka wydobywa białą puszystą piankę i działa bez zarzutu do samego końca. Ilość jest wystarczająca. Opakowanie proste, a zarazem przyciągające oko.


Podsumowując:

Jeśli tylko będę miała okazje do niej wrócić to zrobię to z miłą chęcią. 
Jest to jedna z lepszych pianek które miałam do tej pory używać.








Skład:
Aqua, Opuntia Ficus-indica Flower extract *, glycerin, Coco-Glucoside, Caprylyl/Capryl Glucoside, sodium Cocoyl Glutamate, disodium Cocoyl Glutamate, Citrus paradisi Fruit extract *, Glyceryl Oleate, Hydrogenated palm Glycerides citrate, Ascorbyl Palmitate, Citric acid, Polyglyceryl-5 Oleate, Opuntia Ficus-indica seed oil *, tocopherol, Glyceryl Caprylate, Lactic acid, Parfum * *, P-anise acid, Levulinic acid, Limee * *, Linalool * *, Citral * *, Citronellol * *
* Ingredients from Certified organic agriculture, * * Natural essential oils

Komentarze

  1. Bardzo lubię taką konsystencję kosmetyków do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda ten minimalizm, kolory i hasło przyciąga wzrok :P Jeszcze nic od nich nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi udało sie jeszcze upolować piankę do mycia ciała :) ale to juz u siebie w TKM :)
      Z chęcią wypróbowałabym inne ich kosmetyki. :)

      Usuń
  3. Dzięki Twojemu wpisowi zakupiłam piankę i bardzo się z tego cieszę, bo produkt jest świetny. Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty