Kilka nowości kosmetycznych



Moje kosmetyczne zapasy systematycznie się zmniejszają i jestem z tego bardzo zadowolona.

 Kupuję teraz kosmetyki rzadziej i w mniejszych ilościach. Jednak czasem trzeba coś dokupić. I oto w ten sposób mogę pokazać Wam moje najnowsze zdobycze. 

Wszystko już mam w użyciu :)



Dr Bronner's Soap

O mydełkach naturalnych Dr Bronner's czytałam wiele dobrego, zawsze chciałam je zdobyć. 
Okazało się, że bez problemu teraz mogę je kupić stacjonarnie u siebie w mieście. 
Miałam do wyboru 3 warianty. Długo zastanawiałam się pomiędzy lawendą a różą. 
Padło na różę. Jak coś to następnym razem kupię lawendę.

Devita eye cream serum

Krem pod oczy marki Devita kupiłam z polecenia jeden dziewczyny z wizażu. 
Serum do twarzy wpadło przypadkowo. 
Jeszcze nie miałam okazji mieć coś tej firmy.


Fruu, Dr Bronner's Lip balm


Przy okazji promocji lapnęłam też balsam barwiący Fruu oraz pomadkę ochronną Dr Bronner's 

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się to, że to serum tak po prostu wpadło :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawia mnie te produkty do ust

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam osobiście nić z Twoich nowości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów, jednakże pomadkę ochronną chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadek u mnie nigdy nie jest za mało. :) rownież pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Ten krem pod oczy mnie zaciekawił choć marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie recenzja na blogu.
      Ja markę znałam ale nigdy nic nie miałam.
      A jakoś u mnie cieżko z kupowaniem tych produktów. Zawsze mam obawy czy spełni moje wymagania.
      :)

      Usuń
  6. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Mydło kastylijskie miałam, ale w płynie. Do "tuningowania" i tuningowałam zapachami z olejków eterycznych. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz.

Popularne posty